PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Lexus Style Lights (English Post)



Anonymous
15.11.03, 17:08
Hello fellow Tigra lovers! I have seen many posts about these lights but i have had a lot of trouble trying to translate them and find out exactly what is going on with the production of the lights. I have seen the website www.carpartstuning.nl but it looks like they are not yet available.

Could anyone update me as to what is going on with these as i have been waiting a long time as im sure you have?!

Sorry for the English post but we do not learn other languages at school like in the same way you lot do :-) but i know a lot of you know English anyway.

Its a shame the (vauxhall) Tigra is not so popular in England as it is over there as i have seen a lot of nice cars on this forum and i have modified mine based on some of the ones that i have seen.

Thanks

Liam

(i will attempt a translation by altavista.com although it will probably come out funny)


Hallo GefährteTigra Geliebte! Ich habe viele Pfosten über diese Lichter gesehen, aber ich habe eine Menge Mühe gehabt zu versuchen, sie zu übersetzen und genau herauszufinden, was los mit der Produktion der Lichter ist. Ich habe das website www.carpartstuning.nl gesehen, aber es schaut, wie sie nicht noch vorhanden sind. Könnte jedermann aktualisieren mich hinsichtlich, was los mit diesen ist, da ich eine lange Zeit gewartet habe, wie im sicher Sie? haben! Traurig für den englischen Pfosten aber wir erlernen Sie andere Sprachen nicht an der Schule wie in der gleichen Weise, die Sie:- verlosen) aber ich kenne eine Menge Sie spreche englisch irgendwie. Sein ist eine Schande das (vauxhall) Tigra nicht also populär in England, während sie dort ist, während ich eine Menge nette Autos auf diesem Forum gesehen habe und ich meine geändert habe, die auf einigen von den basieren, die ich gesehen habe. Danke Liam (ich versuche eine Übersetzung durch altavista.com, obgleich es vermutlich aus lustigem kommt)

Shadow_NL
15.11.03, 17:29
These lights will be available in Dec/Jan.

The price of the lights is not available yet they will put it on the site when they know it

www.carpartstuning.nl

Greets Alex

Anonymous
16.11.03, 13:12
ok thanks, hopefully they wont be too expensive!